fbpx

De ce sa lucrezi cu noi?

Pentru clienții ce doresc să administreze local documentele putem oferi servicii de relocare arhivă (găzduire temporară a arhivei), curățenie și amenajarea spațiului de arhivă conform normativelor legale, transportul arhivei înapoi în spațiul destinat, întocmirea evidenței documentelor, completarea ghidului de depozit, aplicarea codurilor de bare atât pentru dosare cât și pentru rafturi, introducerea datelor în softwareului de management a depozitului de arhivă și punerea în funcțiune a aplicației.

AB Activ Distribution S.R.L. oferă clienților săi întreaga gamă de servicii personalizate de depozitare și arhivare a documentelor. Toate serviciile sunt autorizate de Arhivele Naționale ale României și sunt prestate la nivel național, în momentul de față avem disponibile peste 800.000 de locuri pentru cutii cu documente.

Pe lângă serviciile de depozitare arhivă, cele mai solicitate servicii sunt cele de administrare și arhivare documente. Serviciile de transport, relocare și scanare documente sunt solicitate de majoritatea companiilor ce utilizează zilnic documente atât fizic cât și în format electronic. Tot personalul utilizat pentru prestarea serviciilor de arhivare și administrare este instruit, testat și acreditat de Arhivele Naționale ale României.

Depozitul nostru de arhivă întrunește toate condițiile și standardele certificate atât la nivel național cât și internațional. Dovadă sunt atât certificatele ISO dobândite, cât și Autorizațiile de la Arhivele Naționale obținute în urma implementării procedurilor obligatorii.

Completează formularul pentru a beneficia de o evaluare gratuită.

Evaluare gratuită