Arhivare documente
A&B Activ pune la dispoziția clienților săi întreaga gamă de servicii de arhivare prestată atât în cadrul depozitului de documente deținut de A&B Activ, cât și în sediul clientului la nivel național.
Pentru clienții ce doresc să administreze local documentele putem oferi servicii de relocare arhivă (găzduire temporară a arhivei), curățenie și amenajarea spațiului de arhivă conform normativelor legale, transportul arhivei înapoi în spațiul destinat, întocmirea evidenței documentelor, completarea ghidului de depozit, aplicarea codurilor de bare atât pentru dosare cât și pentru rafturi, introducerea datelor în softwareului de management a depozitului de arhivă și punerea în funcțiune a aplicației.
- Suntem Autorizați de Arhivele Naționale ale României
- Deținem depozit de arhivă la cele mai înalte standarde, clasa A
- Utilizăm flota auto proprie pentru preluarea și livrarea de documente
- Întregul personal este instruit și autorizat periodic
- Experiența în domeniu arhivarii dobândită încă din 1999
- Asigurăm întregul proces, de la preluarea documentelor până la distrugerea confidențială
Evaluare gratuită
Acces rapid la documente
Găsești rapid orice document ai căuta utilizând ghidul de depozit.
În orice locație
În depozitul nostru sau în spațiul amenajat al clientului
Eficiență
Documentele arhivate ocupă mai puțin spatiu. Le accesezi mai eficient și mai rapid.
În ce constă arhivarea documentelor?
- Fondare documente – se efectuează conform planului metodic de lucru întocmit în funcție de organigrama instituției;
- Inventariere documente – se execută în funcție de criteriile stabilite prin nomenclatorul arhivistic;
- Sortare documente – se aplică ținând cont de termenele de păstrare și departamentele creatorului;
- Ordonare documente – este efectuată conform termenelor de păstrare și al tipului de documente;
- Organizare documente – implică schema de ordonare cronologică și alfabetică;
- Numerotare documente – se efectuează la documentele ce au termen de păstrare permanent;
- Opisare documente – este operațiunea de identificare și notare a documentelor din dosar;
- Scriere pe cotor a elementelor de identificare pentru o regăsire mult mai ușoară dosarelor;
- Sigilare dosare – oferă conformitatea conținutului documentelor cu inventarul efectuat;
- Ghid de depozit – se completează cu elementele de identificare a dosarelor pentru o găsire cât mai rapidă;