fbpx

Depozitare arhiva

Home / Depozitare arhiva

Va punem la dispozitie servicii premium de administrare si depozitare de documente. Si pentru ca stim cat de importante sunt accesul rapid la documente precum si securitatea arhivei asiguram:

  • Soft de administrare a documentelor din depozit;
  • Rafturi speciale pentru arhivare si cutii standardizate pentru arhiva;
  • Sistem de acces atat in depozit cat si in zonele de lucru pe baza de carduri magnetice individuale;
  • Sisteme de stingere si prevenire a incendiului;
  • Sistem de monitorizare video CCTV interior/exterior 24/7;
  • Sistem de alarma si monitorizare in dispecerat local;
  • Sisteme de monitorizare si control permanent al temperaturii;
  • Sisteme de monitorizare al umiditatii;

Alege sa lucrezi cu A&B Activ pentru servicii de depozitare arhiva, arhivare documente, arhivare electronica si decontaminare documente.  Suntem Autorizati de Arhivele Nationale ale Romaniei, detinem depozit de arhiva la cele mai inalte standarde, clasa A si utilizam flota auto proprie pentru preluarea si livrarea de documente.

Costuri de stocare reduse

Nu este necesar sa depozitati in spatiile proprii arhiva fizica, poti sa externalizezi serviciile de depozitare catre noi.

Acces integral la documente

Ai acces rapid la toate documentele arhivei. Documentele se pot cauta / regasi pana la nivel de pagina.

Acces securizat

Platforma securizata A&B Activ Distribution ofera posibilitatea de acces pe diferite grade de securitate.

Depozitare in siguranta

Datorita stocarii in siguranta nu mai porti grija arhivei. In plus, datorita scanarii electronice arhiva ta este practic indestructibila.

Mai putine riscuri

Depozitarea arhivei in locatii proprii prezinta de cele mai multe ori riscuri pentru sanatatea angajatiilor.

Avantajele externalizarii serviciilor de depozitare arhiva

  • Evitarea riscurilor prin nerespectarea legislatiei in vigoare cu privire la arhivarea documentelor;
  • Eficientizarea spatiului propriu – spatiul actual ocupat de arhiva, poate sa fie utilizat pentru derularea activitatilor companiei dumneavoastra;
  • Economie de timp al angajatilor dumneavoastra pentru activitatile de administrare arhiva;
  • Sume importante pe care le veti castiga fara a mai achizitiona echipamente pentru spatiul de arhiva;
  • Reducerea costurilor dumneavoastra cu privire la personalul necesar administrarii de arhiva;
  • Economie cu privire la achizitia aplicatiilor software necesare managementului de documente;
  • Eficientizarea costurilor necesare dotarilor legislative continue datorate legislatiei actualizate permanent a spatiului de arhiva;
  • Economie si garantie cu privire la securitatea si confidentialitatea documentelor companiei dumneavoastra;
  • Reducerea riscurilor asociate pierderii si degradarii documentelor companiei dumneavoastra;

Galerie foto

Clientii nostrii