fbpx

Arhivare documente

Home / Arhivare documente

A&B Activ pune la dispozitia clientilor sai intreaga gama de servicii de arhivare prestata atat in cadrul depozitului de documente detinut de A&B Activ, cat si in sediul clientului la nivel national.

Pentru clientii ce doresc sa administreze local documentele putem oferi servicii de relocare arhiva (gazduire temporara a arhivei), curatenie si amenajarea spatiului de arhiva conform normativelor legale, transportul arhivei inapoi in spatiul destinat, intocmirea evidentei documentelor, completarea ghidului de depozit, aplicarea codurilor de bare atat pentru dosare cat si pentru rafturi, introducerea datelor in softwareului de management a depozitului de arhiva si punerea in functiune a aplicatiei.

  • Suntem Autorizati de Arhivele Nationale ale Romaniei
  • Detinem depozit de arhiva la cele mai inalte standarde, clasa A
  • Utilizam flota auto proprie pentru preluarea si livrarea de documente
  • Intregul personal este instruit si autorizat periodic
  • Experienta in domeniu arhivarii dobandita inca din 1999
  • Asiguram intregul proces, de la preluarea documentelor pana la distrugerea confidentiala

Acces rapid la documente

Gasesti rapid orice document ai cauta utilizand ghidul de depozit.

In orice locatie

In depozitul nostru sau in spatiul amenajat al clientului

Eficienta

Documentele arhivate ocupa mai putin spatiu. Le accesezi mai eficient si mai rapid.

In ce consta arhivarea documentelor?

Fondare documente – se efectueaza conform planului metodic de lucru intocmit in functie de organigrama institutiei;

Inventariere documente – se executa in functie de criteriile stabilite prin nomenclatorul arhivistic;

Sortare documente – se aplica tinand cont de termenele de pastrare si departamentele creatorului;

Ordonare documente – este efectuata conform termenelor de pastrare si al tipului de documente;

Organizare documente – implica schema de ordonare cronologica si alfabetica;

Numerotare documente – se efectueaza la documentele ce au termen de pastrare permanent;

Opisare documente – este operatiunea de identificare si notare a documentelor din dosar;

Scriere pe cotor a elementelor de identificare pentru o regasire mult mai usoara dosarelor;

Sigilare dosare – ofera conformitatea continutului documentelor cu inventarul efectuat;

Ghid de depozit – se completeaza cu elementele de identificare a dosarelor pentru o gasire cat mai rapida;

Galerie foto

Clientii nostrii